Beskrivning
Ibland vill man bara att allt ska fungera direkt – att allt är klart när paketet kommer.
Med installationshjälpen hjälper vi dig att koppla klockan till appen. Vi ser till att klockan går rätt, att klockan positioneras på rätt plats, och att funktioner så som SOS och telefonbok fungerar.
VIKTIGT!
Om du köper till någon annan än dig själv, skriv då gärna in dennes e-postadress och telefonnummer så skapar vi ett konto i rätt namn från början. Ex om du är en mormor som ger bort till ditt barnbarn…
I försändelsen med klockan medföljer inloggningsuppgifter för ert konto som vi sätter upp, till appen SeTracker2/Wonlex exempelvis. Vi kopplar kontot till den e-postadress som beställningen görs ifrån. Om annat önskemål, meddela oss i meddelande rutan.
Köper du 2 eller fler klockor samtidigt, välj då antal klockor du vill ha installationshjälp till.
(Priset gäller endast en klocka)
Detta ingår
– Koppling mellan app och klocka.
– Inställning av APN/datauppkoppling mot vald operatör.
– Funktionstest av klocka: ljud, mick, positionering, telefonbok.
Så beställer du installationshjälp
2. Om du inte har ett konto, anger du den e-postadress och telefonnummer som klockan ska kopplas till. Då skapar vi ETT konto åt dig för din eller dina klockor.
3. Om ni är två som ska ha tillgång till klockan, så loggar ni in med SAMMA konto uppgifter.
4. Beställer du två klockor eller fler, köper du en installationshjälp för respektive klocka. 2 klockor = 2 installationshjälp.
5. Ska ni ge bort klockan i present? Ange då den förälderns e-postadress och telefonnummer så skapar vi klockan för denna. Då kopplas klockans konto till rätt person på en gång.